Juupasen juu, korostan nyt näin ihan ensiks, et kello on aika paljo ja mie oon pari iltaa kuppelehtinu aikasta pitkään...

Joo-o, oon siis pikkasen yli kolkyt, mut saahan tän ikäsenäkin olla jonkun "fani" ?!? Tai oikeestaan kyse ei oo ollenkaan mistään fanittamisesta, siis silleen ku kyse on jollain vähän päälle kymmenvuotiaalla, ehkä kyse on enemmänkin silmänruuasta..

Kun onhan siis miehille keksitty kaikenlaisia kivoja aikuisten ohjelmia, joissa naispuoleiset immeiset esittelevät muka parhaita puoliaan itsestään, niin miksei naisetkin sais nauttia silmäniloista ??? Ja koskapa mie ainakin kattelen näitä ihqu miehiä / miestä ihan mielelläni vaatteet päällä, niin ihan vaan sen takia oon taas jälleen kerran jumittanu kaks iltaa telkun äärellä kattomassa Taru Sormusten Herrasta...

(Täs vaihees on kaiketi syytä muistuttaa, et meil ei todellakaan oo ärrää tai makuunia nurkan takana, et voisi hakea filmejä illan iloksi, joten useimmiten nautitaan niistä, mitä telkusta tulee...)

No niin, siis tää mun ihqu mies, jonka takia jaksan kattoa TSH:n kerta toisensa jälkeen.. Ei, se ei oo Legolas vaan Aragorn !!!

Näyttelijä Viggo Mortenson ei kiinnosta pätkääkään, mut sen esittämä Aragorn vastaa ihan täydellisesti mun miesihannetta, siis sellasta, et "voi kun ton sais purkkiin, ni sitä vois vaan katella" !!! Älkääkä nyt naurako niin et housut kastuu, mä oon perheenäiti ja asun maalla, huvit on pieniä ja harmittomia...

Ja voiko muka joku väittää ihan pokerinaamalla, ettei tässä silmä lepäis ????

1398605.jpg