Niinpä, käytiin siis tänään Messarissa ja asiaan kuuluvasti pyörähdin myös porokehän laidalla. Tässä on nyt sitten kaksi vaihtoehtoa; joko Peto ei juurikaan muistuta porokoiraa tai sitten ne koirat, jotka tänään porokehässä esiintyi, eivät muistuta porokoiraa... Mun villi veikkaus on kyl, ikävä kyllä, se ensimmäinen...

No, onneksi en ole hakenutkaan näyttelyotusta vaan kaveria... Ja oli poron näköinen tai ei, silti Petoeläin osallistuu maaliskuussa lappalaisjärjestön keväterkkariin Kuopiossa !!! Ei tosin kovin vakavalla mielellä, siellä näyttely on sivuseikka, kaikki muu oheistoiminta ajaa sen ohi 6-0...

Ja kun Messarissa päästiin kerran shoppailun makuun, niin pyörähdettiin sitten vielä Ikean ja Jumbon kautta kotimatkalla. Nyt vaan tuntuu, et maailmankirjat on sekaisin; mun ostoskuitin loppusaldo oli Ikean kassalla 11,60 e... Mä en oo ikinä päässy siitä kaupasta ulos noin halvalla. Tästä voimme päätellä sen, että joko mulla on sen kaupan koko tarjonta jo kotona tai sitten mulla on näössä vikaa, kun en kertakaikkiaan löytäny enään mitään, mitä olisin sieltä tarvinut.. Mut en valita, ehkä mulla on sitten ihan riittävästi sitä rompetta...

Jumbosta sen sijaan löysin todellisen aarreaitan !! Kun se hehtaarihalli ei ollut syönyt Sinooperia, niin tallailin sitten Sinelliin ja voi hyvä luoja... Sieltä olisinkin sitten löytänyt vaikka mitä kivaa, oikea näpertelijän paratiisi !! Tarjolla oli ihan kaikkea mahdollista ja mukaankin kyllä tarttui kaikkea kivaa, papereista alkaen. Sääli vaan kun joulukortit pitää lähettää jo huomenna, muuten olisin kyllä askarrellut niitä enemmän kun sen yhden kappaleen, tänä vuonna kun motivaatio loppui aika lyhyeen, onneksi on Tiimari... Mut onpahan tarpeet valmiina ensi vuotta varten =D

Päivä oli kaikenkaikkiaan oikein mukava, seura loistavaa ja yllätystuttujakin oli kehän laidalla.. Jäi viikonlopusta hyvä mieli...