Olo on ihan sananmukaisesti taivaallinen !!!!

Tiiättekö mitä on tulla kotiin työpäivän jälkeen osapuilleen valmiiseen ruokapöytään ?? Eikä tarjolla ollut todellakaan purkkihernekeittoa tms. , vaan anopin tekemiä lihapullia, jotka on siis paistettu voissa pannulla ja sametin pehmeää perunamuussia, joka sekään ei ollut nähnytkään pussiversioita... Enkä ite tehny mitään muuta ku sen mureksitaikinan... Nyt vaan joutuu myöntämään tappionsa; anopin lihaspullat ON parempia ku mun tekemät, mut puolustuksena voin kaiketi vedota vaikka siihen, et anoppi on tehny niitä ehkä jokusen tuhat kappaletta enemmän ku mä ja mä en osaa paistaa niistä pyöreitä pannulla, tietenkin voin kera, niinku anoppi. No, söin itseni kipeeksi, kun eväät oli hiukan laihanlaiset ja olikin jo ihan oikeesti nälkä.. Ahneella vaan on paskainen loppu ;-)

Eli niinku varmaan ymmärsikin, on anoppi meillä jälleen muutaman päivän huolehtimassa taloudesta, kun me lähdetään Timon kanssa molemmat varhain aamusella. On vaan paljon kevyempi mieli lähteä aamulla kun a. ei tarvitse herättää Jereä kukonlaulun aikaan ja b. tietää, et Juha pääsee aamulla kouluun, eikä pojan tarvi olla yksin kotona koulun jälkeen.

Kohta lapset vaan on lieneen sitä mieltä, että mummo korvatkoot äiskän, kun tänäänkin Juhalla oli aamulla puuro valmiiksi keitettynä, kun poika alakertaan asti pääsi.. Ja arvatkaapas ihan huviksenne, jaksanko minä aamulla nousta puuronkeittoon ??? Joo-o, eipä oo puuro ihan ekana, eikä viel toisenakaan mielessä, kun silmät auki saa.. Mä oon aamuisin oikeesti ihan mörkö, eikä siihen vaikuta yhtään se, kuin paljo on nukkunut tai ollu nukkumatta ;-)

Ja tänään oli myös imuroitu ja tyhjennetty tiskikone... Mikäköhän huomenna =)

Anoppi ON ihana... Ihan oikeesti...