Ja nyt näitä ei sitten tule ihan vähään aikaan (lue: moneen vuoteen) yhtään lisää !!!

Eli tälläinen kaveri muutti meille viime sunnuntaina:1243973772_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

1243973788_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

1243973798_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

1243973812_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Tyypin nimi on Repa ja siitä kasvaa toivottavasti isona hieno hirvikoira... Tää kaveri on h-y-v-i-n r-a-u-h-a-l-l-i-n-e-n ja aika vaatimattoman oloinen, ihan erilainen kun Rina.

Rinatsun lempinimi onkin jo nyt diivaprinsessa, kyl se on niiiiiiiin Nainen.. voi tsiisus, mikä tapaus... Se ei oo ollu Timon kans nyt pariin päivään väleissä ollenkaan, kun Timo kehtasi loukata herkän diivan tunteita ja komentaa... No, oli kyllä syytäkin; herran leuassa on suht komea haava, kun meijän torpan Nainen (enkä siis minä) otti ja puri... Mut Repatsu osaa kyllä antaa Rinalle takaisin, kun toinen on ensin ärsyttänyt riittävän kauan. Peto toimii lähinnä puistovahtina.

Peto kävi eilen muuten elläinhotorohvilla, kun kaverilla oli vähän vaikeuksia pitää toista silmää auki. Silmä oli puudutettu ja värjätty; tuloksena keskellä silmää haava. Liekö sitten Rinan hammas osunut, en tiedä. Nyt sitten eletään tippojen ja salvan kanssa tovi, toivottavasti paranee !!!

pikkuprinssi Repa ja diivaprinsessa Rina... 1243973825_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

 

Repa haettiin Kolin läheltä ja on lienee vaikea arvata missä vietettiin sunnuntaina parisen tuntia aikaa... Mä olen niin myyty ja haltioissani, ettei sanat riitä kertomaan. Nyt mä löysin ihan oikeesti sen mun paikan, se on mun paratiisi... Järkkäristä olisin antanut aika paljon, mut lohduttauduin sillä, että julisteita ja postikortteja saa / sai kaupasta, eikä ne oman kamerankaan kuvat nyt niin kauheen huonoja ollu, kyllä niistä sen tunnelman muistaa. Ikävä jäi, syksyllä takaisin...

1243973864_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

1243973875_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

1243973882_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

 

Joo, nyt pitää vissiinkin lähteä viemään teinisirkus tarhaan ja kiivetä sitten ylös Pedon kans nukkumaan, jaksaa aamulla raahata taas luunsa töiden ääreen.

Blogi voipi viettää nyt tovin tälläistä lievää hiljaiseloa, kun mä olen koko kesän viisi päivää viikossa töissä ja töiden jälkeen on aika paljon kaikennäköistä tekemistä ja puuhaa, ihan kaikkea ei vaan ehdi eikä jaksa =) Mut yritän noita kuvia ainakin laitella...

Ai nii, mä olen ilmeisesti ihan hirvittävän huono äiti. Otettiin uima-allas viikonloppuna jälleen käyttöön ja täksi kesäksi se sijoitettiin alapihalle navetan ikkunoiden eteen. Syystä että siellä se ei ole ihan niin epäesteettisen näköinen kun yläpihalla, nyt se on vähän katseilta suojassa eli jopa vähän kainommatkin immeiset (niinku nyt esim. minä) voi ihan huoleta killua siellä nakuna illan pimetessä ja siihen osaan pihaa ei paista aurinko ihan koko päivää...

Ja tää aurinkojuttuhan se musta nyt tekeekin sen huonon äidin; mun nahka kun ei kestä sanikkaa yhtään tippaa, korostan ei yhtään tippaa. Poltin itteni jo ihan kiitettävästi Kolillakin, puhumattakaan miten käy kun on idiootti ja lähtee esim. merelle lyhyissä sortseissa ja t-paidassa (voin valottaa sen verran, et jos lähtee nahkat samanaikaisesti varpaista, pohkeista, polvitaipeista, niskasta, korvista, naamasta ja käsivarsista niin olo ei välttämättä ole se paras mahdollinen..). No, pojat on nyt sitten lutranneet altaassa ihan koko rahan edestä ja nahkat tietenkin punoittaa, ei paljon, mut sen verran kuitenkin, et saunassa ei oo kiva olla. Ja minä tietenkin, viisaana äitinä, pidin eilen illalla suuren palopuheen aiheesta auringon UV-säteily keskipäivän kuumimpina tunteina ja melanooma, katsottiin Juhan kans ihan kuulkaas ilmatieteen nettisivuilta UV-varoituksetkin, juu. Tänään pojat oli sitten linnoittautuneet täysissä pukeissa sisälle ja kieltäytyneet menemästä ovesta ulos, kun siellä paistaa aurinko ja siihen kuolee.. et silleen..

Oli Timo sit saanut jälkikasvunsa kartanolle, mut ehkäpä asioita tarkennetaan vielä lähitulevaisuudessa. Miksi sen kultaisen keskitien valitseminen on välillä vähän hankalaa ???

Hyvää yötä