Mulla on kyllä nyt aika hyvä mieli...

Peto jäi eilen illalla sisään yöksi !! Se tuli mun viereen lattialle maate, ja siinä se oli aamullakin viltillä makaamassa.. Oli kiva herätä...

Timon eka koira onnistu vuosia sitten tukehduttamaan itsensä kissanruokapussiin yön aikana, ja sen jälkeen ei meillä oo koirat yötä ollu sisällä..

Silloin Timo oli viel yövuorossa ja Rane oli sisällä mun tukena ja turvana. Jätin vahingossa kissojen ruokapussin oven pieleen, välioven auki ja koira löyty sit aamulla lattialta Friskies-pussi hyvin tiukasti päässä, ruokaa sillä oli vielä suussa... Oli nimittäin niin kova paikka, ettei sellasta oo toista viel eläimien kans eteen tullu, eikä toivottavasti ikinä tuukkaan... Nyt siitä pystyy jo puhumaan...

Eilen illalla pistin kaikki ovet visusti kiinni, kattien ruuat hyvin korkealle ja kaiken muunkin syötäväksi kelpaavan eliminoin, Ranen kuolema ei taida ikinä unohtua, jätti se sen verran syvät jäljet...

Peto on jo jonkin aikaa jääny tarhan nurkkaan tuijottamaan mua, kun oon sen illalla sinne vieny.. Osaa se ainakin omistajansa syyllistää hienosti.. Ja kun se kulkee aina mun varjona kotona, niin mä aattelin, et kaiketi siitä ois ihan yhtä kiva nukkua mun kans, kun musta sen kans.. et taitaa se jäädä tänäänkin yöksi sisään...

Ei voi muuta sanoa, kun et yksinkertaiselle maalaistollukalle tulee yksinkertaisista asioista sanomattoman hyvä mieli !!!!

Kohta pitääkin suoriutua pitkästä aikaa taas tallille.. Meinattiin viritellä heppaselle länkivaljaat ja kokeilla vähä, et kuin se meno maistuu sellasilla matalilla aisoilla, saas nähä tuleeko ruumiita.. Ei kylläkään oo tarkotus päästä heppasesta eikä meistä eroon, mut saas nähä...