Tänään oltiin Tuija Kokkosen agivalmennuksessa Haminassa (kauhee kun tuo sana "valmennuksessa" tuntuu nii-iiin hienolle, mut en nyt keksiny muutakaan...).

Meitä oli neljä koiraa ja aikaa kaksi tuntia, kerettiin tehä kaksi eri pätkää. Mä olin ite tosi tyytyväinen Pedon ja mun tän päiväseen suoritukseen, varsinkin kun tiedän tasan tarkkaan mitä ja varsinkin kuin paljon oon tehny töitä asioiden eteen =D Motivaatiota kyllä löytyy, mut hissukseen kuiteen..

Peto meni jopa pimeetä putkea, josta olin tosi riemuissani, tälläset "hienoudet kun on ihan uutta mulle. Siel oli siis pitkä suora putki, jonka puolessa välissä oli hyppy ja sen hypyn ohi ei saanu mennä eli koira lähettiin siitä hypyltä sinne putkiloon.. Ja sinnehän se menikin, kun oltiin ekaksi otettu pari kertaa hyppy+putki systeemi niin, että ensin käytiin laittamassa vähän herkkuja putkiloon...

Toinen ilonaihe oli se, että voin jättää Pedon jopa kahen hypyn taakse, tosin peri kertaa se varasti, mut kuiteen, hirvareiden kans tälläsestä sai nähä vaan märkiä unia =D

Palkkauksena tänään oli lelu ja sen kans riehuminen tuntukin toimivan hyvin, lihapullat on varattu kepeille ja kontakteille. Kaiken kaikkiaan jäi hyvä mieli !!!

Ilmotin meijät sit samantien Kouvolaan Tuijan toiseen valmennukseen, se onkin sit viikko ennen lappalaisten agileiriä, et tuleepahan nyt sit agiliitoa syksyn aikan ihan koko rahan edestä, jää talven maneesikaudelle jotain pureksittavaa...

 

Lyhyesti sanottuna: Koira toimii hienosti, nyt onkin mun tehtävä paljon töitä kropan ja käskyjen ajoituksen kans, ja siinä sitä hommaa sit piisaakin =D