Nyt olisi niin paljon kerrottavaa.. Olisi niin paljon kirjoitettavaa ja ensimmäisen kerran ihan oikeesti haluaisin kirjoittaa, mut ensimmäisen kerran tiedän myös, etten voi. Puhua voin, mut vain niille jotka ymmärtää. Onneksi niitä ihmisiä on, ei montaa, mut onneksi ne muutama.

Ovet on auki, ne ovet, jotka on tähän asti ollu aina vaan raollaan. Nyt ne on avattu. Eriasia sitten, uskallanko kävellä sisään, koska sen kynnyksen takana oleva huone on aika iso, sen aika näyttää...

No joo, takana suhteellisen mielenkiintoinen yö Jennin kans. Ja kävihän Sanna ja Mustikin moikkaamassa meitä... Hetkittäin olin ihan varma, et vatsalihakset kramppaa, niin paljo nauratti. Aiheetkin oli just niin viisaita kun voi odottaa, mm. turhin hana, mitä ikinä olen nähnyt =D Viime yö oli niitä, mitä voi muistella sit vanhana siel kiikkustuolissa, ei unohdu, ei... Ja kuis moni teistä on nukkunut viime yön (vai tän päivän??), niin että vinttipimee prinsessa on lämmittäny jalkataipeessa koko ajan ?? Ähäkutti, työ ootte ihan selkeesti yöpynyt väärässä paikassa, mulla kävi tuuri... *naurattaa*

Muutaman kuvankin muistin jopa ottaa..

Poron, arg, sori Lapinporokoiran rotumääritelmässä lukee, että: "ilme on älykäs, nartuilla myös nöyrä". No, onkohan tämä Lapinporokoiraa nähnytkään ? Älykäs ehkä, mut nöyrä ?? Vai miten päin se nyt menikään... Eli Pedon sisko Katla. 

 Yleistä riehuntaa...

Mustin ajatukset jälkikasvunsa touhun älykkyydestä voi suorastaan nähdä... Kyl ne on sit viisaita =D

Jenni työn touhussa, josta ei sit kuitenkaan tainnut tulla yhtään mitään... Huomaa hiirimatto... Marimekon Unikko ??? Mä olen vieläkin järkyttynyt...

Toivottavasti uusinta on luvassa ?! Mä en nimittäin ihan kovin montaa parempaa tapaa löydä viettää sitä "nyt-en-ole-äiti-vaan-ainoastaan-Janika"-aikaa !! Joskus riittää, kun seura on priimaa ;-)