*Rupee palapelin palikat olemaan kasassa eli nou hätä, päivä kerrallaan. Eipähän ainakaan tule arki yllätyksenä, on sitä niin monta vuotta jo eletty...*

*Juhalla oli muuten hyvä viikko.. Äikän ja matikan kokeista tuli molemmista täydet pisteet.. Kyllä siitä vielä nero tulee, vai pitäiskö sanoa, et sehän on jo ;-) Muutenkin koulu sujuu oikein hyvin.*

*Pedosta on tullut ihan puhdasverinen sisäkoira. Nykyään se on meijän kans sisällä aina kun mä olen kotona, myös yöt  Ja kaiken lisäksi siitä ryökäleestä on tullut luopio. Viime yönäkin se tallas TIMON perässä ylös, kun hää meni ihan hetken ennen mua maate.. Tähän asti koiruus on ollu aina mun kans alhaalla ja kiivenny vasta mun kans ylös.. Selkeesti Luopio.. Aamullakin se jäi ylös, kun mä silmät ristissä hinauduin alas. Vasta kun mä vedin takkia päälle, niin sit se tuli kuikuilemaan rappujen yläpäähän, et "nytkö pitäis liikkua johonkin ?", se kun menee tarhaan, kun mä lähen.. Eikä se enään herätä aamuisin kukonlaulun aikaan. Se vetää unta kaaliin ihan sujuvasti vaik kymmeneen asti.. Siis ihan selvä sisäkoira !! Ja sellaistahan meille ei sitte tule koskaan, eikä ikinä ;-)*

Sit viel näitä lentäviä lauseita, mitä internetin ihmeellisestä maailmasta on tarttunut mukaan. Tääkin pisti ajattelemaan;

 

"Sinun ei tarvitse taistella jotta voisit elää niin kuin haluat.

Elä niin kuin haluat ja maksa hinta joka siitä vaaditaan."

 

P.S Kun puhutaan Kindereistä, niin tällä kertaa en sit tarkoittanut yllätysmunia, ainakaan sanan varsinaisessa merkityksessä.. Ja niistä "yllätysmunista" voisi kirjoittaa ihan toisenlaisen jutun ;-) Nää Kinderit on nyt jotain ihan muuta ja ne Kinderit kyllä ymmärtää, mitä taannoisella kirjoituksella halusin sanoa... Niinku sanoin; vähän sisäpiirin juttu, sori.