Täten julistetaan minun henkilökohtainen kolmenkympin kriisini päättyneeksi !!!! Onneksi te ette näe mua nyt, naurattaa nimittäin ihan hervottomasti...

Nyt lupaan, että täällä on jälleen suurinpiirtein se sama Janika, kuin tähänkin asti. Nyt on korkeelentoiset jutut loppu, saatte tyytyä johonkin ihan muuhun... Tai sen verran syön nyt heti sanojani, että se kuu olkoot taivaalla, mut jos se joskus tuntee pakottavaa tarvetta poistua sieltä, niin olen sitä ihan varmasti vastassa ja toivotan sen koko sydämelläni tervetulleeksi !!!!!!!!! (Ja nyt naurattaa viel enemmän...) Okei, nyt se on loppu... Ehkä otan ja keskustelen asiasta joku kaunis yö kuun kanssa =D

Ei vaan, kiitos jälleen Jenni.. Ihan oikeesti, Sä olet Helmi !!! Mut siinä vaiheessa, kun tajuat analysoivasi analysoimista em. ihmisen kanssa, niin on ehkä syytä ihan vaan ottaa ja päättää lopettaa kaikenmaailman kriisit, mut voin sanoa et hauskaa oli, jälleen kerran...

Ja tehän kaikki tiesittekin, että on äärimmäisen rumaa ja epäkohteliasta analysoida (ei kritisoida tms. vain analysoida !!) toisten ihmisten tekemisiä ja sanomisia, vääntää ja kääntää niitä, kunnes alkuperäinen asia on tyystin unohtunut ?!? No, niin mä olen tehnyt, jo pidemmän aikaa. Mut en todellakaan kaikkien ihmisten, vain niiden, jotka voivat halutessaan satuttaa mua, iskeä riittävän lujaa vyön alle. Niiden ihmisten, jotka on mulle ihan aikuisten oikeesti ihan hirmu tärkeitä. Heidän sanomisilla ja tekemisillä kun on paljonkin väliä ja ehkä sen takia niitä on tullut ruodittua ihan urakalla, mut niinku sanoin, nyt voisin keskittyä ihan muihin juttuihin =D

Tiiättekö, Elämä antaa ja Elämä ottaa, mut päivä kerrallaan... Näin tää on paljon helpompaa.. Ja pirun paljon hauskempaa !!!!

Ja nyt lähtee hän nukkumaan, koska kello soi aamuyöstä hyvin epäinhimilliseen aikaan.. Oon varmasti aivan järkyttävän hilpeetä seuraa huomenna, noi aamuherätyksen kun sopii mulle niin hyvin... Nyt jo naurattaa niin paljon, et tätä menoa mut poistetaan seurasta huomenna tai jotain...

Hyvää yötä !!!