Mun nimen taijattekin jo tietää; oon Carlos ja ton Brunon velipoika. Eli saman yheksän kuukautta vanha labbispoitsu.

1268381884_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Mä tulin tänne landelle niinku eilen illalla ku toi immeinen kävi hakemas mut Brunon kans. Ei siis huolittu muakaan etelän lämpöön, enkä ois kyl mennytkään ku siel on kuulemma ihan törkeen kuumaa ja mä tykkään paljon enemmän viileästä. Voisvat matkustaa seuraavaksi vaikka etelänavalle, siel mä viihtyisin paljo paremmin.

Joo, niinku nyt ootte varmaankin tajunneet ni mul ei oo mitään asiaa riekkumaan tän landejengin kans, joutuu tyytymään ihan vaan rauhalliseen pappaelämään sisätiloissa. Nii-i ajatelkaa nyt, pappa ainakin hetkellisesti jo yheksän kuukautisena, ei oo reilua !!!

Tyhmä tohtorisetä kun kielsi riehumisen tyystin ja totaalisesti enkä piru vie pääse edes ulos niin paljo ku haluaisin, ihan ylimitoitettua mun mielestä. Mun sisällä nimittäin asuu tehokkailla pattereilla varustettu sähköjänis, jota on välillä vähä hitsin hankalaa pitää kurissa. Se vaan surisee vaikka kuin yritän sitä kieltää ja hetkittäin kyl vähä kilahtaa päässä... Ei voi mitään. Mut kyl siitä sähköpupusta kuulemma loppuu patterit aika nopeesti, ku ne on vähä mallia tehokas, mut ei pitkäikäinen.. Niin että kait tähänkin tottuu. Kunhan ei tule tavaksi.

Ja tää kaikki tyhmyys on oikeesti ton mun veljen vika ja ehkä kyl ihan vähä kyl munkin ku oon vähä yllytyshullu. Toi Brune nimittäin keksi niinkin loistavan laatuidean ku et leikittäiskös vähä sumopainijoita? Lopputulos oli sit se että mul meni vähä polvi sijoiltaan tai mitkä lie jotkut ripustukset petti. Toi Brune on nimittäin mua vähä isompi ja painavampi ja sen lisäks viel vähä sellanen mörssäri, lähtee liikkeelle ja kovaa mut ei pysähdy..

No, lääkärikeikkahan siitä leikistä sit seurasi ja lopputulos on leikattu polvi, perkule. Vaik eihän tollanen pikkuseikka ku leikattu polvi mun menoa ihan hirveesti hidasta, ihan hyvin pystyisin hyppimään tuol hangessa, mut toi tylsä immeinen on vaan niin natsihitleri ettei se päästä mua. Lenkittää tyyliin tontti ympäri ja sekin lyhyessä narussa. EI OO REILUA !!! Kuulemma sen takia, ettei poksaha paikat uudestaan ja et tajuisin varata tolle kipeelle kintulle vähä enemmän painoa ku tallataan ihan kilpparitahtia. Pöljää sanon minä, ihan syvältä.

Ja siks kyl vähä kiroiluttaa, kait mul on edes siihen oikeus ??? Varsinkin häkkissä ollessa, vaikka se jaliskentän kokonen onkin, löytyy paljon uusia kirosanoja. Nii, no kokeilkaas ite mennä sellaseen tollanen tötsä päässä, vähäks nimittäin kilisee tärykalvoissa ku se tötsä ottaa koko ajan kiinni johonkin...

No, kait tähän tottuu. Ja onneks toi immeinen on sen verran reilu et kävelee mun perässä ja antaa mun olla ilman tötsääkin. Nytkin oon makoillu täs lattialla jo pitkän aikaa ilman mitään virityksiä ja nauttinu velipojan ja Poron vierihoidosta. Ihan osataan olla rauhassa ku masut on killillään ruokaa.. Siitä toi immeinen on vähä tylsä et se tunkee kätensä rannetta myöten mun kurkkuun ja tunkee jotkut ihan törkeen pahan makuset antipipiitit suoraan jonnekin vatsalaukun seutuville. Yritin nimittäin aamulla huijata sitä ja jättää ne töryt syömättä, mut se huomas sen ja nyt on meikäläisellä karu kohtalo, niiden syömisestä ei kuulemma keskustella. Onneksi se särkypilleri sentään maistuu hyvälle..

Tos kintussa oli sellanen ihan huippuvaarallinen, verrattavissa suorastaan ydinräjähdykseen koska siihenkin voi kuolla, kipulaastari. Onneksi sekin otettiin tänään pois, nyt ei kiristä eikä purista. Se on se eläintohtorin tekemä viiltohaavakin nimittäin ihan tosi hyvässä kunnossa, ei haittaa mua mitenkään... Mut eihän toi immeinen sitä usko vaik kuin yritin sille vakuuttaa etten syö itse niitä hakasia irti, huomas kai et mun korvat heilu ja tunki ton tötsän päähän. No, ehkä mä sit jään henkiin, viel viikko sen muovihärpättimen kans, asennekysymys kaiketi.

Ei sitä tiedä, jos huomenna ei vaik kiroiluttaisi enään yhtään. Pitäisköhän vaan tyytyä kohtaloonsa ???

1268381870_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

1268381878_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

 

 

Ihan mukava päivä takana, ja toisen murutkin on viel ihan fyysisesti hengissä. Sielun voinnista en mene sanomaan ainakaan Carloksen kohdalla mitään.

Peto ja Bruno oli tänään aika paljon ulkona niin tarhassa ku hulmuttelemas tos pihallakin. Lenkillä käytiin metsässä ja voi elämän kevät sitä vauhdin hurmaa, ihan ilo katsella sitä ku toisilla on hauskaa.. Kirjastoautollekin otin Peen & Been mukaan, ihan osasi olla Brunokin siellä hienosti, makasi vaan jaloissa.

Ilta on menny ihmeen rauhalisesti. Ruuat joka tyypille kuonon eteen, ja jopa Carloskin söi ihan hyvällä ruokahalulla, ja sit vaan nautiskelee väsyneiden koirien rentouttovasta seurasta; kaikki kolme tässä jaloissa, eikä ole mitään ongelmaa...

Bruno tallaa edelleen varjona perässä, tänään se tuli suihkuunkin mukaan. Vähän kastu naama, kun piti tutkia moista vesiputousta ihan lähietäisyydeltä.

Juu ja Carlos kävi tekemässä tuttavuutta vessanpöntön kanssa. Kerkes lipasta vettä pari suullista ennenku kerkesin kieltää.. Mut toisaalta, sehän on ihan puhdasta vettä.. Nuoliskohan se juomareissuilla koko pöntön puhtaaksi muutaman kerran päivässä jos jättaisin oven auki ja vaikka välillä renkaan ylös ja toisella kerralla alas ??? Hmmm... Kaiketi se on ihan sama; lautaset vai pönttö, ku eiks kaikissa taloissa missä on koira, käytetä sitä koiraa niinku tiskikoneena ??? Kattokaas se on vähä niin että töitä pitää tehdä ruokansa eteen, ei se ihmisillekään taivaasta tipu.

 

Niin että anteeksi koirien oma ihminen, nää elää täällä ihan ku elo pellossa; saat kotiin kaksi Erittäin Hyvin käyttäytyvää koiraa. Kerkeevät viikossa oppia vielä monta toooosi hyvää juttua =D

Vai varastaako Bruno kotona ruokaa jääkaapista ?? Meillä ainakin, ja mä olen ihan oikeasti ruokkinu ne ihan ohjeiden mukaan. Tein tos toissailtana eväitä töihin, tietenkin jääkaapin ovi auki, ja Brune kerkes vähä lipasta muonaa kohti vatsalaukkua ennenku edes tajusin mitä se tekee ku eihän meijän Peto =D

 

Jaahas, taitaa olla meidän päivä täynnä. Vielä klaani kerran pihalle ja sitten maate. Enään en näe edes unta Brunosta kainalossa, hajasijoittelen karvapeput niin että saadaan kaikki nukuttua...

Kaikkeen taitaa tottua ja niin tähänkin. Tää on kuulkaas ihan kivaa vaikka etukäteen ihan aavistuksen hirvitti et miten saan tuon Carloksen pidettyä hengissä. Ihan turhaan pelkäsin, tää on ihan jees...

Öitä !!